Програмна продукція Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian 1pk DVD FQC-08978
Артикул FQC-08978Windows 10 is so familiar and easy to use, you’ll feel like an expert. The Start Menu is back in an expanded form, plus we’ll bring over your pinned apps and favorites so they’re ready and waiting for you.
It starts up and resumes fast, has more built-in security to help keep you safe, and is designed to work with software and hardware you already have.
Ми завжди йдемо ВАМ на зустріч і намагаємося якомога швидше вирішити всі гарантійні зобов'язання.
Є стандартні умови гарантійного обслуговування:
- Термін гарантії. Гарантійне обслуговування товару можливо протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні від дати придбання;
- Гарантія не поширюється на аксесуари, що додаються до виробу:
а) Носії інформації;
б) кабелі і навушники;
в) Чохли, ремені, аксесуари для транспортування, документація, що додається до виробу;
г) Витратні матеріали, такі як акумуляторні батареї, крім випадків, коли дефект виробу був допущений в процесі виробництва або викликаний дефектом матеріалів - Гарантія не поширюється у випадках:
а) Неможливість визначити заводський номер пристрою (його відсутність або пошкодження);
б) Порушення встановлених правил експлуатації, використання пристрою не за призначенням;
в) Наявності зовнішніх або внутрішніх пошкоджень, викликаних недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за пристроєм (застосування хімічно активних рідин, наявність тріщин, слідів удару, попадання всередину вологи, пилу, бруду і т.п.);
г) При наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
д) Пристрій має дефект, викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, помилково або необережними діями споживача або третьої особи;
е) Пошкодження або невідповідне функціонування пристрою, викликане збоями або невідповідністю стандартам телекомунікаційних живильних кабельних мереж, або іншими зовнішніми факторами; - Сервісний центр не несе відповідальність за збитки або втрати будь-яких даних і файлів, які зберігаються у внутрішній пам'яті пристрою, після діагностики і надання гарантійного обслуговування.
- Всі транспортні витрати залишаються за споживачем і не підлягають компенсації.
Що робити, коли з'явилася поломка і необхідно звернутись по гарантії?
- Підготувати чек
- Звернутися до нас в сервісний центр за адресами в розділі контакти.
- Почекати поки сервісний центр зробить діагностику і зробить висновок.
- Отримати відремонтоване пристрій. Або заміну на новий такий самий гаджет. Або на аналогічний за погодженням з вами.
- Продовжити використовувати ваш гаджет з задоволенням.
Як можна оплатити товар?
- Оплата готівкою при отриманні товару в магазині
Найпростіший і економний спосіб оплати. При отриманні товару перевіряйте його. Ми видаємо чек і гарантійний талон. - Онлайн оплата на сайті. Найзручніший спосіб оплати прямо на сайті через сервіс WayForPay
- Безготівковий платіж для юридичних осіб.
Після закінчення оформлення замовлення ми підготуємо пакет необхідних документів. Вам прийде рахунок на електронну адресу. Після оплати висланого Вам рахунку, Ви зможете Отримати товар зручним для вас способом. - Накладений платіж (оплата при отриманні Новою Поштою) Відправка післяплатою можлива для товарів вартістю до 1 000 гривень. Товари, які коштують більше - відправляються після 5% передоплати
- Оплата безготівковим платежем картою Visa / Mastercard для фізичних осіб при отриманні товару в магазині.
- Оплата на карту. Monobank или ПриватБанк. Щоб уточнити умови цього способу, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером
Пропонуємо Вам наступні способи доставки товару:
- Самовивіз в одному з наших магазинів в Києві
Щоб скористатися таким способом при оформленні замовлення виберіть відповідну адресу магазину. Менеджер зв'яжеться з вами для підтвердження замовлення та узгодження дати, коли вам зручно забрати замовлення. Як тільки замовлення буде готовий до видачі, наш менеджер зв'яжеться з вами. - Кур'єром по Києву товари ми доставляємо за допомогою служби доставки «Нова Пошта».
Доставка в межах м Київ безкоштовна при замовленні на суму від 1000 грн. До 1000грн вартість буде за тарифами Нової Пошти. https://novaposhta.ua/delivery Замовлення зроблені і узгоджені з менеджером до 16.00 ми відправляємо як правило протягом цього робочого дня, замовлення зроблені після 16.00 -на наступний робочий день. Як правило, доставка товару займає 1-2 дні в залежності від пункту призначення. - Доставка Новою Поштою по всій Україні.
Доставка по Україні безкоштовна при замовленні на суму від 1000 грн. До 1000грн вартість буде за тарифами Нової Пошти. https://novaposhta.ua/delivery Замовлення зроблені і узгоджені з менеджером до 16.00 ми відправляємо як правило протягом цього робочого дня, замовлення зроблені після 16.00 -на наступний робочий день. Як правило, доставка товару займає 1-2 дні в залежності від пункту призначення. Вартість доставки може варіюватися в залежності від місця призначення відправки, ваги, обсягу і вартості товару. Відправка післяплатою можлива для товарів вартістю до 1 000 гривень. Товари, які коштують більше - відправляються після 5% передоплати.
Телефонуйте за номером
+38 (044) 592 03 00
+38 (093) 421 30 00
+38 (095) 421 30 00
+38 (067) 421 30 00
Магазин товарів та послуг Remzona в Центрі Києва
б-р Шевченка 46В, (м Університет).
Київ 01032 Україна
Режим роботи:
ПН - ПТ з 10:00 до 18:00
СБ з 11:00 до 15:00
Магазин товарів та послуг Remzona на Троєщині
проспект Володимира Маяковського, 54 (Троєщина)
Київ 02232 Україна
Режим роботи:
ПН-НД з 10:00 до 20:00