Гарантія

Шановний клієнт! Дякуємо вам за те, що довіряєте нам і користуєтеся нашими послугами! Ознайомтеся, будь ласка, як здійснюється гарантійна підтримка після ремонту техніки в інтернет магазині товарів та послуг Ремзона:

1. Гарантія на проведений ремонт дійсна до терміну (строку), вказаного в акті виконаних робіт і поширюється виключно на виконані роботи. (Наприклад, якщо в заявленій несправності була вказана несправність мікрофона, то повторне звернення в ремонт з несправністю динаміка не вважається гарантійним).

2. Якщо в процесі повторного ремонту буде виявлена необхідність установки додаткових запчастин, їхня вартість не буде входити в безкоштовний гарантійний ремонт і повинна бути оплаченою замовником окремо.

3. Гарантія вважається недійсною, у разі виявлення в пристрої: слідів вологи, корозії, сторонніх предметів, комах, а також при наявності фізичних пошкоджень корпусу і окремих механічних частин пристрою, у випадку самостійної заміни програмного забезпечення чи ремонта пристрою.

4. Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на пристрої, при зарядці АКБ яких були використані неоригінальні зарядні пристрої.

5. Пристрої, несправність яких викликана (пов’язана з) потраплянням (впливом) води, або інших рідин, підпадають під категорію «ризикованого ремонту», під час проведення ремонтних робіт в таких пристроях можлива втрата робочих, до ремонту, функцій. За наслідки ремонту пристроїв після потрапляння рідини майстерня відповідальність не несе.

6. Присрої зі слідами розбирання, ремонту, в тому числі некваліфікованого, пропайки елементів плати, потрапляють до категорії «ризикованого ремонту», під час проведення ремонтних робіт в таких пристроях можлива втрата робочих, до ремонту, функцій. За наслідки ремонту пристроїв після самостійного розбирання чи ремонту, майстерня відповідальність не несе.

7. Несправність приладу в наслідок удару чи падіння може відбуватись через порушення міжплатних з’єднань. Такі прилади також підпадають під категорію «ризикованого ремонту», під час проведення ремонтних робіт в таких пристроях можлива втрата робочих, до ремонту, функцій. За наслідки ремонту приладів після падіння або удару майстерня відповідальність не несе.

8. Гарантія не розповсюджується на пристрої, що були пошкоджені внаслідок дії непереборної сили, стихійних лих, терористичних актів, дані обставини вважаються форс-мажором.

9. В окремих випадках, під час проведення ремонтних робіт можлива поява на корпусі пристроїв незначних подряпин, пов’язаних з процесом розбирання технiки. Наші менеджери повідомляют про це замовника завчасно. В даному випадку майстерня претензії не приймає.

10. При заміні неоригінальних корпусів, можлива втрата робочих функцій технiки, поява відколів, тріщин, невідповідності різних частин і компонентів корпусу. Наші менеджери повідомляют про це замовника завчасно. В даному випадку майстерня претензії не приймає.

 

Ознайомтеся, будь ласка, як здійснюється гарантійна підтримка після покупки товару в інтернет магазині товарів та послуг Ремзона:

Ми завжди йдемо вам на зустріч і намагаємося якомога швидше вирішити всі гарантійні зобов'язання.

Є стандартні умови гарантійного обслуговування:

1. Термін гарантії. Гарантійне обслуговування товару можливо протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні від дати придбання;

2. Гарантія не поширюється на аксесуари, що додаються до виробу:

а) Носії інформації;

б) кабелі і навушники;

в) Чохли, ремені, аксесуари для транспортування, документація, що додається до виробу;

г) Витратні матеріали, такі як акумуляторні батареї, крім випадків, коли дефект виробу був допущений в процесі виробництва або викликаний дефектом матеріалів

3. Гарантія не поширюється у випадках:

а) Неможливість визначити заводський номер пристрою (його відсутність або пошкодження);

б) Порушення встановлених правил експлуатації, використання пристрою не за призначенням;

в) Наявності зовнішніх або внутрішніх пошкоджень, викликаних недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за пристроєм (застосування хімічно активних рідин, наявність тріщин, слідів удару, попадання всередину вологи, пилу, бруду і т.п.);

г) При наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;

д) Пристрій має дефект, викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, помилково або необережними діями споживача або третьої особи;

е) Пошкодження або невідповідне функціонування пристрою, викликане збоями або невідповідністю стандартам телекомунікаційних живильних кабельних мереж, або іншими зовнішніми факторами;

4. Сервісний центр не несе відповідальність за збитки або втрати будь-яких даних і файлів, які зберігаються у внутрішній пам'яті пристрою, після діагностики і надання гарантійного обслуговування.

5. Всі транспортні витрати залишаються за споживачем і не підлягають компенсації.



Що робити, коли з'явилася поломка і необхідно звернутись по гарантії?

1. Підготувати чек

2. Звернутися до нас в сервісний центр за адресами які вказані у розділі контакти.

3. Почекати поки сервісний центр зробить діагностику, висновок та план ремонту пристрою.

4. Отримати відремонтоване пристрій. Або заміну на новий такий самий гаджет. Або на аналогічний за погодженням з вами.

5. Продовжити використовувати ваш гаджет з задоволенням.

envelope
Підпишіться на розсилку знижок і новин