Anyland Deep Farfor Case for iPhone 11 Pro Green
Артикул 00000077692Чехол-накладка Anyland Deep Farfor Case - это стильная и крепкая защита для Вашего iPhone. Накладка изготовлена из прочного и материала с приятным покрытием.
Anyland Deep Farfor Case закрывает устройство со всех сторон, такая конструкция надежно защищает смартфон от внешних источников повреждений, от царапин, сколов, ударов и при падениях. Все кнопки предусмотрены и в свободном доступе, защищены поликарбонатом, также предусмотрены вырезы для камеры, вспышки, для зарядки и наушников. Надежный чехол дополняет стильный переливающийся дизайн, он не создает большого объема Вашему смартфону, делает его более интересным. Серия чехлов-накладок Deep Farfor Case представлена в цветовой гамме, которая наверняка подойдет каждому.
Особенности:
- Прочный материал
- Стильный внешний вид
- Надежная защита при ударах и падениях
- Кнопки защищены, предусмотрены все вырезы под разъемы
Ми завжди йдемо ВАМ на зустріч і намагаємося якомога швидше вирішити всі гарантійні зобов'язання.
Є стандартні умови гарантійного обслуговування:
- Термін гарантії. Гарантійне обслуговування товару можливо протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні від дати придбання;
- Гарантія не поширюється на аксесуари, що додаються до виробу:
а) Носії інформації;
б) кабелі і навушники;
в) Чохли, ремені, аксесуари для транспортування, документація, що додається до виробу;
г) Витратні матеріали, такі як акумуляторні батареї, крім випадків, коли дефект виробу був допущений в процесі виробництва або викликаний дефектом матеріалів - Гарантія не поширюється у випадках:
а) Неможливість визначити заводський номер пристрою (його відсутність або пошкодження);
б) Порушення встановлених правил експлуатації, використання пристрою не за призначенням;
в) Наявності зовнішніх або внутрішніх пошкоджень, викликаних недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за пристроєм (застосування хімічно активних рідин, наявність тріщин, слідів удару, попадання всередину вологи, пилу, бруду і т.п.);
г) При наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
д) Пристрій має дефект, викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, помилково або необережними діями споживача або третьої особи;
е) Пошкодження або невідповідне функціонування пристрою, викликане збоями або невідповідністю стандартам телекомунікаційних живильних кабельних мереж, або іншими зовнішніми факторами; - Сервісний центр не несе відповідальність за збитки або втрати будь-яких даних і файлів, які зберігаються у внутрішній пам'яті пристрою, після діагностики і надання гарантійного обслуговування.
- Всі транспортні витрати залишаються за споживачем і не підлягають компенсації.
Що робити, коли з'явилася поломка і необхідно звернутись по гарантії?
- Підготувати чек
- Звернутися до нас в сервісний центр за адресами в розділі контакти.
- Почекати поки сервісний центр зробить діагностику і зробить висновок.
- Отримати відремонтоване пристрій. Або заміну на новий такий самий гаджет. Або на аналогічний за погодженням з вами.
- Продовжити використовувати ваш гаджет з задоволенням.
Як можна оплатити товар?
- Оплата готівкою при отриманні товару в магазині
Найпростіший і економний спосіб оплати. При отриманні товару перевіряйте його. Ми видаємо чек і гарантійний талон. - Онлайн оплата на сайті. Найзручніший спосіб оплати прямо на сайті через сервіс WayForPay
- Безготівковий платіж для юридичних осіб.
Після закінчення оформлення замовлення ми підготуємо пакет необхідних документів. Вам прийде рахунок на електронну адресу. Після оплати висланого Вам рахунку, Ви зможете Отримати товар зручним для вас способом. - Накладений платіж (оплата при отриманні Новою Поштою) Відправка післяплатою можлива для товарів вартістю до 1 000 гривень. Товари, які коштують більше - відправляються після 5% передоплати
- Оплата безготівковим платежем картою Visa / Mastercard для фізичних осіб при отриманні товару в магазині.
- Оплата на карту. Monobank или ПриватБанк. Щоб уточнити умови цього способу, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером
Пропонуємо Вам наступні способи доставки товару:
- Самовивіз в одному з наших магазинів в Києві
Щоб скористатися таким способом при оформленні замовлення виберіть відповідну адресу магазину. Менеджер зв'яжеться з вами для підтвердження замовлення та узгодження дати, коли вам зручно забрати замовлення. Як тільки замовлення буде готовий до видачі, наш менеджер зв'яжеться з вами. - Кур'єром по Києву товари ми доставляємо за допомогою служби доставки «Нова Пошта».
Доставка в межах м Київ безкоштовна при замовленні на суму від 1000 грн. До 1000грн вартість буде за тарифами Нової Пошти. https://novaposhta.ua/delivery Замовлення зроблені і узгоджені з менеджером до 16.00 ми відправляємо як правило протягом цього робочого дня, замовлення зроблені після 16.00 -на наступний робочий день. Як правило, доставка товару займає 1-2 дні в залежності від пункту призначення. - Доставка Новою Поштою по всій Україні.
Доставка по Україні безкоштовна при замовленні на суму від 1000 грн. До 1000грн вартість буде за тарифами Нової Пошти. https://novaposhta.ua/delivery Замовлення зроблені і узгоджені з менеджером до 16.00 ми відправляємо як правило протягом цього робочого дня, замовлення зроблені після 16.00 -на наступний робочий день. Як правило, доставка товару займає 1-2 дні в залежності від пункту призначення. Вартість доставки може варіюватися в залежності від місця призначення відправки, ваги, обсягу і вартості товару. Відправка післяплатою можлива для товарів вартістю до 1 000 гривень. Товари, які коштують більше - відправляються після 5% передоплати.
Телефонуйте за номером
+38 (044) 592 03 00
Сервісний центр в Центрі Києва
б-р Шевченка 46В, (м Університет).
Київ 01032 Україна
Режим роботи:
ПН - ПТ з 09:00 до 20:00
СБ з 11:00 до 15:00
Сервісний центр на Троєщині
проспект Володимира Маяковського, 54 (Троєщина)
Київ 02232 Україна
Режим роботи:
ПН - ПТ з 09:00 до 21:00
СБ - ВС з 11:00 до 18:00